poniedziałek, 29 października 2012

Chciałabym się z Wami podzielić, ważnym dla mnie osiągnięciem.  W dniach 26-28 odbył się finał  Ogólnopolskiego Festiwalu Artystycznego Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Inowrocławiu.
Festiwal polegał na odkryciu nowych talentów w kategoriach : poezja, fotografia, recytacja oraz muzyka.
Podjęłam się wyzwaniu w dwóch wymienionych powyżej kategoriach mianowicie w poezji oraz fotografii.
Udało mi się osiągnąć sukces! Jury doceniło mój talent. Zdobyłam III miejsce w kategorii fotografia oraz I w Poezji! To była dla mnie wielka niespodzianka! Nie sadziłam, że osiągnę tak wielki sukces. Uśmiech z twarzy nie schodzi mi aż do teraz i pewnie jeszcze długo nie zejdzie. To nie wydarzyłoby się gdyby nie Ci wspaniali ludzie, którzy mnie otaczają. Mam na myśli całą moją "rodzinę" z Sopockiego Domu. To oni, gdy w siebie zwątpiłam, pokazywali mi jak wielki talent posiadam. Dziękuje

Justyna, 16 lat