poniedziałek, 11 czerwca 2012

DYSKOTEKA :-))))))

Dnia 6 czerwca 2012 roku odbyła się w naszej świetlicy dyskoteka. Zorganizowaliśmy bardzo super konkursy np. zgadnij co to! Polegał on na tym, że uczestnicy konkursu musieli odgadnąć czym zostali poczęstowani.  Ja zdobyłam drugie miejsce egzekwo z moją koleżanką Sandrą :-)! Ciocie wręczały bardzo super nagrody i przygotowały słodziutki poczęstunek. Ja byłam didżejem razem z naszą wolontariuszką Kasią. Zabawa była krótka ale najważniejsze, że z naszymi kochanymi ciotkami super się bawiliśmy. Naszym ciociom zadedykowaliśmy piosenkę pt. "Jesteś szalona", bo nasze ciocie są bardzo szalone, bardziej niż my. Najbardziej podobała nam się dekoracja w świetlicy i to, że Franczesko nasz nowy przyjaciel, prawie kleryk pomagał nam w przystrojeniu świetlicy. Bardzo mu dziękujemy. To była najlepsza dyskoteka! Mam nadzieję, że wkrótce odbędzie się kolejna impreza połączona z nocowaniem w świetlicy.

Natalia Halbecka