czwartek, 25 sierpnia 2011

OBÓZ W OCHOTNICY DOLNEJ :-)

Dnia  11 lipca 2011r. wyjechaliśmy na obóz do Ochotnicy Dolnej, do której podróż nasza trwała aż siedemnaście godzin. Podczas tegorocznego obozu towarzyszyła nam grupa młodzieży z Pszczółek, którą opiekował się ks. Robert. Gdy dotarliśmy do domu, w którym mieliśmy mieszkać,  podzieliliśmy się na kilkuosobowe grupy i zakwaterowaliśmy się w dużych pokojach, które były bardzo kolorowe. Pierwszy wieczór, to czas podczas którego mogliśmy zapoznawać się wspólnie z naszymi towarzyszami z Pszczółek. Następnego dnia udaliśmy się na łódki i przez kilkanaście minut pływaliśmy po rzece podziwiając okoliczne widoki. Podczas naszych wędrówek po górach, zdobyliśmy trzy szczyty: Lubań, Trzy Korony oraz Turbacz, które wymagały od nas wiele wspinaczkowego trudu. Trud i zmęczenie nie stanęły nam jednak na drodze aby dojść do wyznaczonego celu! Cały trud i nasza wytrwałość prawie codziennie były wynagradzane nam przez pyszną porcję lodów. Podczas tegorocznego wyjazdu udało nam się być także w Słowackim Raju, czyli takiej małej szkole przetrwania, gdzie przechodziliśmy przez tor przeszkód i sprawdzaliśmy nasze umiejętności. Zwiedzając okolice nie mogliśmy zapomnieć o naszym Zakopanem, gdzie chodziliśmy po sklepach, kupowaliśmy pamiątki oraz odwiedziliśmy  Aqua  Park. W wodnym raju zjeżdżaliśmy na różnych ślizgawkach, kąpaliśmy się w basenie i świetnie się bawiliśmy przez co żal było nam stamtąd wychodzić. Tegoroczny wyjazd pozwolił nam także codziennie czynnie uczestniczyć  w mszy świętej i jednocześnie być bliżej Pana Boga.
 Cały wyjazd do Ochotnicy był niezapomniany i wszystkim dzieciom bardzo się podobał. Chętnie zostalibyśmy tam dłużej i żal nam było wracać lecz wiedzieliśmy że czekają nas już nowe zadania w domu. Gdy wróciliśmy do Sopotu, gdzie  czekali na nas rodzice, podziękowaliśmy opiekunom za wspaniale spędzony czas, pożegnaliśmy się i rozeszliśmy się do domów.